CENÍK REKLAM PLATNÝ 1.2. 2019

Druh reklamy Velikost body (pixely) Doba prezentace a cena Kč

Standard banner

468 x 60

nebo

300 x 200

1 měsíc 1 900
3 měsíce 3 500
6 měsíců 4 800
12 měsíců

7 700

Ekonomický banner

300 x 150

1 měsíc 1 400
3 měsíce 2 800
6 měsíců 4 200
12 měsíců 6 900
PR články

max. 3 normostrany textu (A4) max. 3 fotografie ve formátu JPEG, GIF, TIFF. Maximální velikost fotografií v textu je š. 625 x v. 352 bodů (pixelů).

Možnost vložení videa
kód dodá zadavatel, nebo natočíme, viz ceník níže

PEREX PR článkú s miniaturou úvodní fotografie 190×107 bodů vlevo a odkazem na samotný PR článek zobrazujeme na prvních pozicích pod úvodní fotografií, nebo videa a redakčního PEREXu nejnovějšího příspěvku. Pořadí umístění PEREXu PR článku pod zmíněný úvodní nejnovější příspěvek, je určeno pořadím v jakém jsou PR články zadávány. Takto se na titulní stránce zobrazují po celou dobu trvání zadání inzerce. Pro zvýraznění je možné objednat za zvýhodněnou cenu i reklamní banner v pravém sloupci stránky s odkazem buď na PR článek, nebo přímo na webové stránky zadavatele. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat pro podrobnosti.

1 měsíc 1 500
3 měsíce 2 400
6 měsíců 3 400
12 měsíců 4 000
Slevy:

2 reklamy 10%
3 reklamy 15%
4 reklamy 20%
PLACENÉ ODKAZY

V sekci Zvýhodněné cestování pro seniory 55plus umožňujeme vložení stručného popisu činnosti a odkazu na stránky poskytovatelů služeb pro seniory, např. speciální nabídky CK seniorům.

Tyto informace jsou zpoplatněny cenou 150 Kč / měsíc a minimální objednávka činí 6 měsíců,
tedy celkem 900 Kč

NATÁČENÍ VIDEÍ

Max. 4 hodiny natáčení, zpracování videa, 2x DVD disk, umístění na internet www.youtube.com a následné vložení kódu videa do PR článků: 3500 Kč, každá další hodina 350 Kč.

Cena nezahrnuje práci redaktora (příprava textu komentáře a nahrávka komentáře), ani cestovní náklady mimo Prahu. Doporučená optimální délka finálního videoklipu je do deseti minut.

Podmínky:

Nepřípustné jsou reklamy, které lze považovat za porušování platných zákonů České republiky, nebo které obsahují vulgární či sprosté výrazy, podněcují k rasové, nebo náboženské nesnášenlivosti.

Provozovatel ani jiné osoby s činností SeniorClubu jakkoliv spjaté nenesou zodpovědnost za poškozování či porušování autorských práv ve vztahu k dodaným reklamám. Tuto zodpovědnost nese v plné míře zadavatel reklamy.

Provozovatel SeniorClubu si vyhrazuje právo odmítnout zveřejnit, nebo přerušit zveřejňování jakékoliv reklamy bez udání důvodu.